August 07, 2010

Merokok Pembunuh



kalo korang naik komuter mesti korang akan perasan sumting. komuter ada tempat pemegang untuk mereka yang berdiri. situ ada iklan lebih kurang macam ni. agensi punya iklan. bila tengok pemegang tu mesti aku bangga dengan keje aku ni. ini dikira photo manipulation.

sebab pe, dia ada buat PSA pasal rokok. lebih kurang macam ni le tapi asap dia semacam jek. tatau apa yang dia nak tunjuk. hehe

benda ni,dibuat tahun lepas masa tengah bosan sambil belajar buat effect baru. so tatau le sape yang buat dulu. aku ke psa kat pemegang komuter tu.

for sure rokok memang tak elok. asap rokok je leh buat muka aku gatal2. huhu

enjoice. model | adam my classmate.

copyright @ grafreak 2010

2 comments:

Anonymous August 8, 2010 at 4:24 AM  

gmbr aku bila nak letak?

grafreak August 8, 2010 at 5:16 AM  

kalo rasa nk editkan bagi tahu le :D

Labels

order

Albert Einstein

Only a life lived for others is a life worthwhile.

My Wishlist

1. iMac 24-inch : 3.06GHz2
2. iPhone 3Gs
3. Sharp Aquos 42-inch
4. PS 3



sesape murah hati, sedekahlah pada saya.

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP